ایلومیناتی کیست و هدف ایلومیناتی چیست
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ایلومیناتی کیست و هدف ایلومیناتی چیست
نوشته شده در جمعه 22 فروردين 1399
بازدید : 806
نویسنده : پارمیس

در واقعیت، ایلومیناتی یکی از پایاترین تئوری‌های توطئه در دنیا محسوب می‌شود. پایا از این جهت که برخلاف انواع نه چندان مهم تئوری توطئه نظیر: فرود انسان روی ماه در ۱۹۶۹، ترور جان اف. کندی، و حادثۀ یازده سپتامبر (و اخیراً زمین مسطح و هارپ!) که گرفتار ظرف زمان و مکان‌اند؛ طرفداران این تئوری شدیداً باور دارند که هر چیزی یک جای کارش می‌لنگد و آن‌طور که از شواهد قضیه به نظر می‌آید، به هیچ عنوان نمی‌شود با آنان بحث نمود.

ایلومیناتی در چه تاریخی شکل گرفت؟

ایلومیناتی از آغاز تاریخ با ما بوده است. نشان آن بر بدنۀ اهرام ثلاثه مشخص، تأثیر آن روی زندگانی عیسی مسیح (ع) مبرهن و قدرتمندترین مهره‌هایش – مانند ملکه بریتانیا – مارمولک‌هایی هستند که پیش از ظهور انسان بر زمین گام نهاده‌اند.

این سازمان در تاریخ اول مه ۱۷۷۶ در باواریا (Bavaria)، توسط فردی به نام آدام وایسهائوپت (Adam Weishaupt) پایه‌گذاری شده است که احتمالاً نتوانسته بود از پس مخارج ثبت نام در انجمن فراماسونری بربیایید. این انجمن – فرقه روشن ضمیران – توانست تعداد اعضای خود را در عرض چند سال، از چند نفر به چند هزار برساند، اما، پس از این که کارل تئودور (Karl Theodor) حاکمیت باواریا را در دست گرفت، مجازات مرگ را برای عضویت در فرقه‌های سری قانونی نمود، و این فرقه به پایان کار خود رسید.

هدف ایلومیناتی چیست

برقراری نظم نوین جهانی، اصلی‌ترین هدف ایلومیناتی است. این نظام توسط نخبگانی استبدادطلب اداره خواهد شد. ولی در واقعیت، ایلومیناتی بخشی از یک مبارزه محسوب می‌شود که در دهۀ ۱۹۶۰ علیه موجی از نامه‌های جعلی برپا شد.

ماجرا از این قرار است که در آن دوران، یکی از خبرنگاران مجلۀ پلی‌بوی به نام رابرت آنتون ویلسون (Robert Anton Wilson) به همراه کری تورنلی (Kerry Thornly) به این نتیجه رسیدند که دنیا در حال پیش‌روی به سمت استبداد است و تنها راه چاره، وادار کردن مردم به زیر سؤال بردن اخباری است که روزانه می‌خوانند. تورنلی نویسنده‌ای بود که قبل از آغاز این جریانات، لطیفه‌ای راجع به ایلومیناتی در یکی از جریده‌ها نوشته بود.

این دو تن در ادامه شروع به انتشار پیام‌هایی جعلی از مخاطبین خود نمودند و چنین وانمود کردند که همگان در حال صحبت کردن دربارۀ سازمانی سری به نام ایلومیناتی هستند. ویلسون و تورنلی متناوباً با انتشار پیام‌هایی با دیدگاه مخالف، ادعاهای قبل را به چالش می‌کشاندند. این دو امیدوار بودند که انتشار پیام‌های ضد و نقیض موجب خواهد شد مردم نسبت به اخبار روز مشکوک شوند. ولی نه تنها چنین نشد، بلکه همه به خود این تشکیلات سری علاقه‌مند شدند و افسانۀ ایلومیناتی در همه جا منتشر شد.

اعضای فرقه ایلومیناتی کیست

کیتی پری، بیانسه، جی زی، مدونا، کیم کارداشیان، لیدی گاگا و ریانا. بله، صنعت موسیقی کنترل سیاره را در دست دارد. این قضیه احتمالاً از  همه‌گیر شدن ابزار استریم رایگان موزیک نشأت می‌گیرد که خود در ادامه بازار هنرمندان را کساد می‌کند. واقعاً نقشۀ زیرکانه‌ای است.

اما اگر به واقعیت برگردیم، هیچ‌یک از این‌ها اعضای ایلومیناتی نیستند. تمامی این شخصیت‌ها به جای این که در مقابل نویسندگانی که چنین اخباری را منتشر می‌کنند ایستادگی نمایند، خود به انتشار چنین اخباری دامن می‌زنند. برای مثال، مدونا با انتشار سینگلی به نام “Illuminati” در مصاحبه‌ای که با رولینگ استون داشت، اعلام کرده بود که می‌داند چه کسانی عضو ایلومیناتی‌اند! بیانسه هم در ترانه‌هایش به ایلومیناتی اشاره می‌کند. کیتی پری هم که چندی قبل تأیید کرده بود به وجود بیگانگان فضایی باور دارد. شاید هم همگی دروغ‌گو هستند.

چه تعداد از مردم ایلومیناتی را باور کرده‌اند؟

بر اساس نتایج یک رأی‌گیری که در سال ۲۰۱۳ از سوی Public Policy Polling در ایالات متحده به عمل آمد، ۲۸ درصد از آراء مأخوذ پاسخ مثبت داده بودند. که جای تأمل دارد.

سورس مقاله:

https://virtualdr.ir/59108-who-are-the-illuminati/



:: موضوعات مرتبط: اخبار پزشکی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: